مديرعامل شركت گاز استان اردبيل از گازرسانی به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان طی دو سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 12 November 2015

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز خدایی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی و توسعه گازرسانی به روستاهای شهرستان خلخال اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برنامه ریزی و حمايت ویژه ای در این خصوص داشته که در این راستا شرکت گاز استان نیز برای تکمیل گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه این مهم در راستای تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳ محقق می شود، تصریح کرد: هم اکنون نهضت گازرسانی به روستاهای استان اردبیل که از چند سال پیش آغاز شده، ادامه داشته و این روند امسال تسریع شده است.

خدایی به آغاز عمليات گازرسانی به بيش از ۲۰۰ خانوار روستایی استان طی ماه های اخیر اشاره کرد و متذکر شد: عمليات گازرسانی به روستای نمهيل از توابع شهرستان خلخال نیز طی هفته گذشته آغاز شده و هم اکنون عملیات اجرایی آن روند مطلوبی را پشت سر می گذارد.

وی اجرای ۱۴ كيلومتر شبكه توزيع گاز با اعتبار بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال جهت اتمام عمليات گازرسانی به اين روستا را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تلاش خواهد شد به رغم مسير كوهستانی و صعب العبور منطقه، عملیات گازرسانی به ۲۰۰ خانوار این روستا در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

مديرعامل شركت گاز استان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و از مجموع ۱۴۳ روستای خلخال ۴۳ روستا با میانگین ۵۴ درصد از نعمت گاز طبيعی برخوردار هستند، ادامه داد: با اتمام گازرسانی به روستاهای در دست اجرا اين رقم به ۸۶ درصد ارتقاء خواهد يافت.

به گفته وی هم اکنون بالغ بر ۲۵ هزار مشترك شهری و روستايی، ۹۶ واحد صنعتي و پنج جايگاهCNGشهرستان خلخال تحت پوشش شبكه گاز طبيعی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار