مدیر کل هواشناسی حاجی‌آباد برای آسمان این شهرستان طی ساعات آینده ناآرامی‌ پیش‌بینی کرد و گفت: آسمان حاجی‌آباد تا پنج‌شنبه بارانی می‌ماند.
کد خبر: ۱۲۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 11 November 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، محسن پورولی در گفت‌وگو با فارس در حاجی‌آباد با بیان اینکه از شب گذشته موج ناپایداری در منطقه شمال هرمزگان رخ داد و وزش باد و باران بیشتر مناطق مختلف شهرستان حاجی‌آباد را در بر گرفت افزود: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تقویت سامانه ناپایدار جوی طی روزهای چهارشنبه تا پایان روز پنجشنبه است.
 
این مسئول تصریح کرد: سامانه‌ای که از عصر امروز وارد استان می‌شود باعث بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف حاجی‌آباد نیز خواهد شد.
 
وی افزود: این جو ناپایدار موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی و وقوع تگرگ در مناطق مستعد کوهستانی و کاهش دما خواهد شد.
 
این مسئول با بیان اینکه میزان بارندگی در حاجی‌آباد 48 میلی‌متر تاکنون بوده است اظهار داشت: بارش باران در روستاهای توابع از جمله چاه‌تر 48 میلی‌متر، شهر احمدی چهار میلی‌متر، روستای باغات 38 میلی‌متر گزارش و شهر فارغان به علت قطع فیبر نوری هیچ‌گونه اطلاعاتی در دسترس نیست.
 
وی در پایان خاطر نشان ساخت: دمای هوا در حاجی‌آباد 16 درجه سانتی‌گراد و رطوبت نسبی دما 95 درصد است و پیش‌بینی می‌شود این جو ناپایدار تا روزهای آینده ادامه داشته باشد.
 
حاجی‌آباد به عنوان شمالی‌ترین منطقه هرمزگان از روز گذشته تاکنون شاهد رگبار رعد و برق و باران است و مدارس ابتدایی به علت تصمیم‌گیری مدیریت بحران و ایجاد خطرات احتمالی تعطیل طی امروز تعطیل شد.
 
شایان ذکر است، شهرستان حاجی‌آباد در مسیر جاده سیرجان قرار گرفته و در 175 کیلومتری بندرعباس واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار