رییس پژوهشکده رانشگرهای فضایی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی گفت: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای تعامل فناوران استان است.
کد خبر: ۱۲۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 11 November 2015
به گزارش تابناک تبریز ، ،محمد قهرمانی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت ارزش آوری تجاری سازی تکنولوژی های نوین در صنایع مختلف و تاثیر آن  بر اقتصاد ملی هر کشور، دولت  نیز با حمایت از شرکت­های دانش بنیان، نخبگان علمی و سرمایه های انسانی در صدد دستیابی به اهداف مشخص در این حوزه است.
وی با تاکید براینکه شرکت های دانش بنیان با پایه علمی و دید فناورانه تشکیل می شوند گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی زمینه آشنایی فعالیت های مختلف این شرکت ها را با یکدیگر فراهم می سازد و همچنین این شرکت ها از یک سو با بازار محصول و مشتریان ارتباط پیدا می کنند و از سوی دیگر نیازمند دریافت حمایت های خاص متعلق به این بخش همانند فن بازار ها هستند.
قهرمانی گفت: شناسایی بهتر طرح های کاربردی ، جذب، ترغیب و پیگیری سرمایه گذار عرصه فناوری تا رسیدن به مرحله سرمایه­گذاری، انجام فعالیت های مرتبط با ایجاد فرایند تجاری سازی طرح ها از ایده یابی تا ارائه محصول و در نهایت کمک به بازاریابی آنها و  حمایت معنوی  از طرح ها می تواند در دستور کار این نمایشگاه قرار گیرد.
وی با اشاره به تعامل و همکاری مجموعه پژوهشکده رانشگرهای فضایی در برگزاری سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته  ربع رشیدی گفت: این پژوهشکده در راستای تفاهم نامه همکاری با استانداری آذربایجان شرقی، اقدام به بسیج نیرو های خود جهت تشکیل کارگروهی برای هماهنگی های مورد نیاز کرده و در این راستا با کمک به جذب فعالان پژوهشی، مخترعین و صاحبان طرح های نوین موفق به معرفی مزایای شرکت در نمایشگاه و جشنواره  شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار