رئیس کمیته امورکارگاه ها و نشست های تخصصی سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی از برگزاری 21 کارگاه و سه عنوان نشست تخصصی در این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 11 November 2015
به گزارش تابناک استان آذربایجان شرقی ، علیرضا مهرآسا در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تجاری سازی فناوری ها از جمله اصلی ترین رویکرد کارگاه ها و نشست های تخصصی این نمایشگاه است.
وی گفت: از جمله این کارگاه ها می توان به کارگاه انرژی های نو تجدیدپذیر،نانو تکنولوژی،گیاهان دارویی،تجاری سازی و فناوری،آشنایی با خدمات مربوط به صندوق توسعه فناوری ایرانیان و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی،نمونه سازی سریع،ابزار دقیق،مدیریت هوشمند ساختمان،کشت بافت گیاهی،آشنایی با بازار داراییهای فکری جهت خرید یا فروش و جذب سرمایه برای تجاری سازی اختراعات و... اشاره کرد.
وی، ادامه داد:امسال در کمیت و کیفیت برگزاری کارگاه های تخصصی شاهد افزایش قابل توجهی نسبت به دومین نمایشگاه هستیم و تلاش کرده ایم تا با شناسایی مشکلات بخش های مختلف علمی و صنعتی استان کارگاه های تخصصی  با رویکرد تجاری سازی محصولات فناورانه برپا شود.
رئیس کمیته امورکارگاه ها و نشست های تخصصی سومین نمایشگاه ربع رشیدی مهمترین مشکل افراد دارای طرح های فناورانه را عدم آشنایی آنها با نحوه بهره مندی از تسهیلات دولتی دانست و گفت: تعدادی از این کارگاه ها به موضوع بهره مندی از خدمات صندوق های حمایتی از طرح های فناورانه اختصاص یافته است.
مهرآسا اظهار کرد: خوشبختانه امسال با تدابیر صورت گرفته گواهی نامه های حضور برای شرکت کنندگان در کارگاه ها و نشست های تخصصی به طور همزمان صادر و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار