معاون نظارت عملکرد هیئت عالی گزینش:
معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد هیئت عالی گزینش گفت: برخی انتقام‌جویی‌ها و سهل‌انگاری‌ها در برخی پرونده‌های گزینش وجود دارد که این کار انسانی و اسلامی نیست.
کد خبر: ۱۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 11 November 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی در نشست با اعضای هسته‌های گزینش ادارات استان بوشهر اظهار داشت: گزینش جایگاه ویژه‌ای در نظام الهی و جمهوری اسلامی ایران دارد، چرا که در انجام فرآیند گزینش شایسته به کارگرفته می‌شود و زمینه‌ساز افزایش سرعت توسعه در جامعه می‌شوند.

وی با بیان این سوال که در هسته گزینش تا چه میزان توانسته‌ایم درست و دقیق رای صادر کنیم، افزود: بیان‌گر درستی کار ما میزان کارایی پرسنلی است که اکنون در سطح کشور و در دستگاهای دولتی فعالیت می‌کنند.

معاون نظارت و ارزش‌یابی عملکرد هیئت عالی گزینش با اشاره به اینکه جلسات متعدد باید خروجی داشته باشد، عنوان کرد: اتصال به شبکه دولت، سامانه جامع گزینش و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای تربیت نیرو در بحث مصاحبه و تحقیق باید در دستور کار جلسات قرار گیرد.

ثقفی با عنوان اینکه نباید رد پای انتقام‌جویی در صدور رای گزینش تاثیر داشته باشد، گفت: در تحقیق‌ها نیز نباید تنها به شنیده‌ها توجه کرد.

وی در ادامه افزود: برخی افراد در صدور رای گزینش علی‌رغم اهمیت بالای این کار سهل‌انگاری می‌کنند در صورتی که رای مثبت و منفی اشتباه، در زندگی فرد و جامعه تاثیر زیادی خواهد داشت.

معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد هیئت عالی گزینش اظهار کرد: هر دولتی که روی کار می‌آید و مورد تایید رهبری است برای تمام افراد جامعه قابل احترام است و باید از آن حمایت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار