رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: موفقیت‌های ایران اسلامی با نگاه جهادی و انقلابی و با صرف ‌کردن واژه «توانستن» محقق شد و همین کلمه، هراس بزرگی در دل دشمنان انداخته است.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 09 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سردار نعمان غلامی بعد از ظهر امروز در همایش «شکوه عزت» که با حضور بسیجیان و نخبه‌های جهادگر مازندران برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای امروز ایران اسلامی، حاصل فداکاری‌هایی است که انقلاب را به ثمر رسانده و آن را از گردنه‌های حساس عبور داده و به افق‌های بلند به پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی با رویکرد انقلابی در راستای بالندگی انقلاب اسلامی تشکیل شد، افزود: نیروهای جهادی در مسیر اهداف انقلاب و شهدا گام بر‌می‌دارند و این راه نورانی و مستمر که پیوند بین نسل امروز و آینده انقلاب است، مسئولیت بزرگی برای متولیان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به وضع موجود منطقه و جهان، گفت: ایران کانون اقتدار، امنیت و عزت در منطقه‌ای پر از ناامنی و ناآرامی بوده و نشان می‌دهد که عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران به اوج خود رسیده است.

این مسئول اظهار کرد: جریان‌های غیرانسانی با نام اسلام در منطقه رشد کرده‌ و پیرامون انقلاب اسلامی را گرفته‌اند، ولی در این میان ام‌القرای جهان اسلام کانون امیدبخش و سربلندی برای آزادی‌خواهان است.

غلامی با بیان اینکه با تامل و تفکر در زمان جنگ تحمیلی درمی‌یابیم که همه امکانات شرق و غرب پشت سر دشمن بوده است، افزود: با همدلی و یکدلی و مبارزات جهادی و مردمی، به پیروزی رسیدیم.

این جهادگر عرصه سازندگی با تاکید بر اینکه هر چه تحریم‌ها و عرصه‌های اقتصادی دشمن بر ما تنگ‌تر شد، توانمندی و عزت ما نیز افزایش یافت، خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس حتی از فروش سیم‌خاردار به کشور ما امتناع می‌کردند اما اکنون به جایی رسیده‌ایم که توان موشکی کشور برای هر مستضعف و کشور آزادی‌خواه، نقطه امیدبخش است.

غلامی با اشاره به بومی‌سازی دانش هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و هوافضا، گفت: این موفقیت‌ها با نگاه جهادی و انقلابی و با صرف ‌کردن واژه «توانستن» محقق شد و همین کلمه، هراس بزرگی در دل دشمنان انداخته است.

وی ادامه داد: در موضوع برجام نیز دشمن در برخورد با ایران به‌گونه‌ای دست‌پاچه شده و پای میز مذاکره آمده که از تمام توان برای رویارویی با ما استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در عرصه نظامی قدرتمند هستیم و دشمن توان مقابله با ما را ندارد، اظهار کرد: دشمن فقط از تهدید حرف می‌زند اما به توان جمهوری اسلامی ایران واقف است.

غلامی با اشاره به اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، خاطر نشان کرد: ملت‌ها از دولت‌های خود انتظار گره‌گشایی و ترقی سطح زندگی را دارند، ملت ما ظرفیت‌های مادی و منابع فوق‌العاده‌ای دارد که با نگاه جهادی و انقلابی می‌تواند در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز باشد.

وی در پایان گفت: باید با ارتباط دوسویه دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف ظرفیت‌های خالی در کشور به ظرفیت‌های مولد تبدیل شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار