مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان:
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای احداث کتابخانه عمومی در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶ 10 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای احداث کتابخانه عمومی در شهر ایلام خبر داد.

«مراد جلیلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام اظهار کرد: این مبلغ برای ساخت کتابخانه عمومی در محله پارک رزمندگان مرکز استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه مبلغ تخصیص یافته از محل اعتبار تملک دارایی‌های شهرستان ایلام بوده، افزود: این کتابخانه در زمینی به گستره ٢٠٠ متر مربع در دو طبقه احداث می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اینکه اکنون چهار کتابخانه عمومی در مرکز استان فعال بوده که با ساخت این مرکز تعداد کتابخانه‌های عمومی شهر ایلام به پنج باب افزایش خواهد یافت اضافه کرد: عملیات ساخت این کتابخانه عمومی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی (٢٤تا ٣٠ آبان) در آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی آغاز و کلنگ‌زنی خواهد شد.

جلیلیان تشکیل ستاد بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، تجلیل از کتابخوانان و کتابداران برتر، دیدار با مسئولان استان، نشست با اصحاب رسانه، جمع‌آوری کتب اهدایی از ادارات استان و طرح اهدا کتاب را از برنامه‌های هفته کتاب امسال در این استان اعلام کرد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار