رییس اداره منابع آب شهرستان نمین از دستگیری یک حفار غیرمجاز در دشت ممنوعه اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 09 November 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل ، رحمت سلیمی روز دوشنبه گفت: یک دستگاه تراکتور حفاری غیرمجاز که به صورت غیرقانونی در محدوده جغرافیایی شهرستان نمین اقدام به حفاری های غیرمجاز می کرد توسط گروه گشت و نظارت این شهرستان شناسایی و توقیف شد.
او افزود: برخی افراد از دستگاه های حفاری با هدف خسارت به منابع آب های زیرزمینی از طریق حفر چاه های عمیق به صورت کاملا غیرقانونی فعالیت می کنند که پس از شناسایی این افراد با اخذ دستور قضایی و با همکاری دادستانی و فرماندهی نیروی انتظامی از اقدام آنها جلوگیری می شود.
وی گفت: تعداد این افراد در این دشت ها زیاد هستند و بسیاری از این افراد از استان های دیگر وارد استان شده اند و ما در تلاش هستیم با همکاری نیروهای قضایی و انتظامی با آنها برخورد کنیم.
رییس اداره منابع آب شهرستان نمین افزود: با هدف احیا و تعادل بخش آب های زیرزمینی امسال برنامه گسترده ای برای جلوگیری و برخورد با حفاری های غیرمجاز پیش بینی شده و اجازه نخواهیم داد عده ای برای رسیدن به منافع شخصی خود منافع مردم را نادیده بگیرند.
او به همکاری نیروهای قضایی و انتظامی در این زمینه اشاره کرد و گفت: بدون همکاری و همراهی این نیروها برخورد با قانون شکنان و متجاوزان به حریم آب ممکن نیست.
شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار