400 نفر از دانش آموزان دختر پارس آباد مغان در قالب کاروان راهیان نور امروز یکشنبه راهی مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.
کد خبر: ۱۲۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 08 November 2015
به گزارش ایرنا ، اعضای این کاروان با حضور مسوولان محلی و و والدین دانش آموزان از مقابل یادمان شهدای گمنام این شهر عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.
سرگرد مطلب شاهی فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در مراسم بدرقه این کاروان گفت: اعضای این کاروان با هشت دستگاه اتوبوس و خودروهای سواری سبک راهی مناطق عملیاتی شدند.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این اردو به مدت سه روز از یادمان های شهدا در ارومیه، پیرانشهر و مهاباد بازدید خواهند کرد افزود: برگزاری مراسم ادعیه ، زیارت عاشورا و برگزاری صبحگاه دانش آموزی از دیگر برنامه های این سفر معنوی است.
او آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی ، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به این مناطق عملیاتی ذکر کرد.
وی برگزاری این اردوها را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس بسیار مهم دانست و گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در خنثی کردن برنامه ها و توطئه های دشمنان و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی بسیار موثر است.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار