تا ساعاتی دیگر
همچنین در روزهای پایانی هفته جاری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز به البرز سفر کرده و در جلسه شورای اداری این استان حضور می‌ِیابد.
کد خبر: ۱۲۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 08 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: شهردار کرج اعلام کرد روز یکشنبه و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک در کرج افتتاح می‌شود.
علی ترکاشوند اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم یکی از مهمترین وظایف مسئولان محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به افزایش روند ترافیک در کلانشهر کرج لذا راه‌اندازی و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در دستور کار ویژه شهرداری قرار گرفته است تا معضل ترافیک در این کلانشهر مرتفع شود.
شهردار کرج با بیان اینکه در این راستا فردا با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک در کرج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد افزود: پل قدیم حصارک پیش از این در یک لاین احداث شده بود و حرکت وسایل نقلیه در آن به شکل دوطرفه انجام می‌شد که مشکلات ترافیکی را با توجه به حجم بالای خودرو دو چندان کرده بود.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: در این راستا با افتتاح پل مکمل در مسیر جنوب به غرب کمالشهر همچنین در مسیر اتوبان قزوین به خیابان شهید بهشتی با ایجاد یک رمپ جهت‌گیر، ضمن کاهش خطرات رانندگی سهولت تردد برای وسایل نقلیه  فراهم می‌شود.
وی همچنین اتصال مسیر میدان دانشگاه خوارزمی به سمت جاده قز‌لحصار را از اتفاقات بسیار خوب در احداث پل مکمل دانست و گفت: سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه تاثیرات مثبتی در کاهش ترافیک شهر دارد.
همچنین قرار است علی لاریجانی تا ساعتی دیگر در جلسه شورای اداری استان البرز نیز حضور داشته باشد.
دیدار با مسئولان عالی‌ استان البرز از دیگر برنامه‌های رئیس مجلس شورای اسلامی است.
همچنین خبرنگار تابناک از منابع نزدیک به استانداری البرز شنید که در روزهای پایانی هفته جاری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز به این استان سفر کرده و در جلسه شورای اداری حضور می‌ِیابد.
سفر جهانگیری به البرز در حقیقت پیش‌ سفر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار