رئيس پلیس‌راه ناجا گفت:
در زمان اجراي طرح اربعين ، محدودیت‌های ترافيکي ويژه وسايل نقليه سنگين اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 07 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، رئيس پلیس‌راه ناجا گفت: مرکز مانيتورينگ پلیس‌راه در پايانه مرزي مهران راه‌اندازی می‌شود.  

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد، سرهنگ «محمدحسين حميدي» در حاشيه بازديد از محورهاي مواصلاتي استان ايلام با اشاره به همزماني اجراي طرح ترافيکي اربعين و طرح زمستانه پلیس‌راه کشور، اظهار کرد: پس از اربعين پارسال، با حضور گروه‌های کارشناسي پلیس‌راه و ديگر سازمان‌های مرتبط مشکلات زیرساخت‌ها و نواقص راه‌های مواصلاتي  شناسايي و تلاش براي رفع آن‌ها آغاز شد. 

وي با اشاره به اينکه تلاش سازمان‌ها  و نهادهاي  متولي در دو حوزه کوتاه‌مدت و بلندمدت در حال اجرا است گفت: در برنامه کوتاه‌مدت طي یک سال اخير با توجه به حجم زياد مشکلات ، اقدامات خوبي در حوزه تعريض جاده‌ها و پل‌سازی صورت گرفته است.

رئيس پلیس‌راه ناجا در ادامه به‌پیش بيني افزايش ترددها در اربعين امسال نسبت به اربعين سال گذشته اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین موضوعي که براي جابجايي مسافران در دستور کار قرار گرفت اختصاص اتوبوس‌های بین‌شهری از ساير استان‌ها بود. 

وي گفت: با حجم زياد سفرها در ايام اربعين و علی‌رغم محدودیت‌های موجود نمی‌توان تمام ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری براي جابجايي زائران استفاده کنيم.

حميدي در ادامه به اختصاص نيروهاي کمکي در قالب گروه‌های گشت سواره و پياده در مسيرهاي منتهي به پايانه مرزي مهران خبر داد و گفت: تعداد قابل‌توجهی نيرو از  ساير استان‌ها و استان‌های هم‌جوار و مراکز آموزشي براي اين موضوع اختصاص می‌یابد.

فرمانده پلیس‌راه ناجا افزود: طرح ترافيکي اربعين آماده‌شده است و به‌زودی به رده‌های اجرايي ابلاغ خواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنانش به بسيج تمام امکانات براي تسهيل سفر زائران در کنگره عظيم اربعين اشاره کرد و گفت: اربعين امسال با شروع طرح زمستان پلیس‌راه همزمان شده است و تلاش داريم اين دو طرح را همزمان در سراسر کشور اجرا کنيم.

 حميدي اختصاص تجهيزات و دوربین‌های سرعت‌سنج را از ديگر اقدامات پلیس‌راه براي اربعين امسال عنوان کرد و گفت: به‌منظور کنترل ترافيک جاده‌ای در اربعين ، مرکز مانيتورينگ پلیس‌راه در پايانه مرزي مهران راه‌اندازی خواهد شد.

وي همچنين به مشکلات تردد کامیون‌های سوخت‌رسان عراقي در محورهاي مواصلاتي استان ايلام اشاره کرد و گفت: در زمان اجراي طرح اربعين ، محدودیت‌های ترافيکي ويژه وسايل نقليه سنگين اجرا خواهد شد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار