نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با عمل به نامه ۹ بندی رهبری و استفاده از ظرفیت های داخل کشور تلاش کنیم که خواب استعمار تعبیر نشود.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 06 November 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری صبح جمعه در تجمع ضد استکباری دانشجویان استان بوشهر اظهار داشت: همه ما باید شکرگزار نعمت ولایت و امامت زیر سایه مقام معظم رهبری باشیم.

وی با اشاره به نامه ۹ بند رهبر معظم انقلاب، افزود: در این برهه حساس شاهد آن بودیم که مقام معظم رهبری توانست با شناخت نقشه شوم دشمنان، بزرگترین تهدید را به فرصت تبدیل کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروزه در جای جای کشور اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود و این بیانگر آن است که جمهوری اسلامی همچنان بر اصول دینی و اخلاقی خود پایبند است.

جمیری با بیان اینکه نظام شکوهمند اسلامی بر پایه ایمان و اعتقاد شکل گرفته است و از جنس انقلاب ائمه اطهار است، گفت: با تاسی گرفتن از همین روحیه است که نظام می‌تواند به اهداف عالیه خود برسد.

وی با اشاره به اینکه اگر کوتاه بیاییم از اصل هدف و راهی که انتخاب کرده‌ایم دور شده‌ایم، اظهار کرد: امروز در بحث توافقات هسته‌ای دشمن به هیچ وجه کوتاه نیامده است، بلکه تنها برخی فشارها را کاهش داده‌اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه امروز آمریکا و دیگر کشورهای استعمارگر محتاج این هستند که به گونه‌ای با ما کنار بیایند، اضافه کرد: هر چه امروز داریم نتیجه استقامت ملت شریف ایران است، این راهی است که شهدای ما نیز پیش گرفته بودند.

جمیری افزود: عده‌ای تنها راه حل مشکلات کشور را کوتاه آمدن در برابر استکبار جهانی می‌دانند، در صورتی که امروز کشور ما یکی از تاثیرگذارترین کشورها در منطقه و جهان است و تنها با بصیرت، همراهی بین امت و حاکمیت و همراهی بین دولت و مردم می‌توانیم به نتیجه دلخواه دست یابیم.

وی با بیان اینکه شکست استکبار نزدیک است، افزود: امروز در پسا برجام باید بدانیم با عمل به موارد ۹ گانه رهبری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی نباید بگذاریم خواب استکبار تعبیر شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار