فرماندار پارس آباد گفت: 81 واحد صنایع تولیدی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که 27 واحد آن به علت مشکلات مالی تعطیل شده است.
کد خبر: ۱۲۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 05 November 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از آران مغان، مهدی احمدی در جلسه ارزیابی طرح های سرمایه گذاری، صنایع راکد و نیمه تعطیل پارس آباد با تشریح زیر ساختهای شهرستان در زمینه فعالیت و سرمایه گذاری صنعتی و معدنی و تولیدی و خدماتی گفت: در شهرستان پارس آباد مغان 81 واحد صنایع مختلف مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 10 واحد در تعطیلی دائم و 17 واحد موقتا به تعطیلی کشیده شده اند که عمده مشکلات آنها مسائل مالی است.

تعطیلی 27 واحد تولیدی و خدماتی در پارس آباد

وی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی های کارشناسی شده نسبت به حل مشکل کارگاه ها و صنایع راکد اقدام موثری انجام شود، افزود: با حمایت همه‌جانبه از سوی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان می توانیم در مدت زمان کمتری صنایع راکد و تعطیل شده در این منطقه را به کار اندازیم.

فرماندار پارس آباد همچنین با تاکید بر جمع آوری کشتار غیر مجاز در شهرها و روستاهای تابعه، به طرح کشتار گاه صنعتی مرغ ترکان مغان که بیش از 7 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده اشاره و خواستار رفع مشکل این واحد تولیدی شد.

تعطیلی 27 واحد تولیدی و خدماتی در پارس آباد

احمدی در ادامه ضمن قدردانی از حوزه سپاه استان و شهرستان در برنامه ریزی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و یاری رساندن به طرحهای اقتصادی و صنعتی و تولیدی راکد شهرستان، آن را نشانگر حمایتهای همه جانبه سپاه و دولت از اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار