امام جمعه محمودآباد‌ زمین‌خواری و دریا‌خواری را معضل بزرگ مازندران و شهرهای ساحلی این استان دانست و گفت: ‌به دنبال برخورد با دانه درشت‌های تغییر کاربری نیستیم.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 04 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سیدداوود موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی‌داشت روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: امروز روز بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکاست چرا که هنوز مردم خاطرات توطئه‌های خصمانه استکبار جهانی همچون کودتای 28 مرداد سال 32، حمایت از رژیم پهلوی، تبدیل سفارت به مرکز براندازی نظام، بلوکه کردن دارایی‌های ایران، حمایت از صدام، تحریم‌های ناجوان‌مردانه و تهدید همیشگی نظامی با عنوان گزینه روی میز را فراموش نکرده‌اند.

وی با انتقاد از کسانی که آگاهانه و یا ناآگاهانه به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند، افزود: آیا آمریکا تغییری در رفتار خود با ایران داشته است و آیا دست از توطئه‌های خود برداشته است که برخی‌ها به دنبال ارتباط با نظام استکباری هستند.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه آمریکا همچون گذشته قابل اعتماد نیست و باید فریاد مرگ بر آمریکا همچنان سر داده شود، اظهار کرد: همچنان که امام امت فرمودند"آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و همچون شهید بهشتی که گفتند" ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" به شعار مرگ بر آمریکا ادامه می‌دهیم تا همچون مرگ بر صدام، مرگ بر شوروی و مرگ بر منافق، ایالات متحده را به 50 ایالت تبدیل می‌کنیم تا این نظام استکباری را در مقابل اراده الهی ضایع کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور رئیس دستگاه قضا در مازندران گفت: امیدواریم حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی که فرزند این استان است مشکلات مازندران از جمله تغییر کاربری‌ها برطرف شود.

موسوی با اشاره به توقع مردم از دستگاه قضا و ثبت اسناد و املاک خاطرنشان کرد: اگر این دو نهاد تأثیرگذار به درستی به وظایف خود عمل کنند، یقینا دل‌گرمی مردم بیشتر می‌شود.

وی مباحث زمین‌خواری و دریا‌خواری را معضل بزرگ مازندران و شهرهای ساحلی این استان عنوان کرد و افزود: به دنبال برخورد با دانه درشت‌های تغییر کاربری نیستیم و فقط با کشاورزان بیچاره در ساخت خانه‌سرا برای فرزندشان در زمین‌های خودشان برخورد می‌شود که باید گفت این از عدالت در جامعه اسلامی فاصله دارد.

امام جمعه محمودآباد خواستار رسیدگی به مشکلات کشاورزان در تغییر کاربری‌ها شد و  تصریح کرد: باید دستگاه قضا با دانه درشت‌های تغییر کاربری که به واسطه رانت و پارتی خدمات دریافت کرده‌اند و آب از آب تکان نخورد برخورد جدی شود.

موسوی در پایان گفت: تخریب ساخت و سازهای گذشته کشاورزی را رونق نمی‌بخشد بلکه تخریب‌ها به خرابه تبدیل شده و خسارت به مردم وارد می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار