تيم آرمان ورزشي اردكان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز در سالن آيت الله خاتمي شهر خود از تیم کاله مازندران پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 04 November 2015

به گزارش تابناک یزد،از سري بازي‌هاي حساس هفته چهارم لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست، جدال تیم‌های دوم و دهم جدول است که در اردکان برگزار می‌شود تا آرمان ورزشی این شهر از ساعت 16:30 امروز چهارشنبه سيزدهم آبانماه میزبان کاله مازندران باشد.

کاله با هفت امتیاز در جایگاه دوم است و اردکان با يك بازي كمتر و دو امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

تنها برد اردکان در هفته نخست در دیدار خانگی برابر متین به دست آمد ولي در هفته دوم مقابل آلومنيوم هرمزگان تن به شكست داد و در هفته سوم نيز به دليل عدم حضور حريفش پيكان تهران در رقابت هاي جهاني با استراحت روبرو بود.

در ديگر بازي‌هاي امروز نيز از ساعت 17:00 سایپا تهران از بانک سرمایه ميزباني مي‌كند، آلومینیم المهدی هرمزگان پذيراي شهرداری تبریز است، شهرداری ارومیه در زاهدان به مصاف گوهر کویر اين شهر مي‌رود و متين ورامین نيز در سالن شهید گل عباسی اين شهر با بازرگانی جواهری گنبد ديدار خواهد كرد.

براساس جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال در ابتدای هفته چهارم، شهرداری ارومیه با 9 امتیاز در رده صدر قرار دارد و تيم‌هاي کاله مازندران، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری هر كدام با 7 امتیاز در رده‌هاي دوم تا چهارم جاي دارند.

در پايان اين جدول نيز آرمان ورزش اردکان با 2 امتیاز و یک بازی کمتر و تيم‌هاي ثامن الحجج خراسان و گوهر کویر زاهدان بدون امتیاز در رده‌هاي دهم تا دوازدهم جاي دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار