حجت‌الاسلام سروستانی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: بزرگترین منکر جهان کنونی خوی استکباری آمریکای جهانخوار است.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 03 November 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی به تشریح ابعاد مختلف داخلی و بین المللی وقوع این رویداد تاریخی پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: واقعه ۱۳ آبان یکی از وقایع مهم و بیاد ماندنی است که توسط مردم کشور عزیزمان خلق شد.

وی گفت: مردم انقلابی در این واقعه بار دیگر با شناسایی به موقع عوامل فتنه و جاسوسی در نظام اسلامی برخورد قاطع و در خور شان با استکبار جهانی و ایادی آنان انجام دادند تا درسی به یاد ماندنی برای دشمنان نظام باشد که بار دیگر به خودشان جرات و جسارت ندهند که علیه نظام و انقلاب اسلامی توطئه کنند.

 حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: در ۱۳ آبان ۵۸ سفارت آمریکا که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و دانشجویان با این اقدام خود خط بطلانی بر حیله و مکر دولت بی اخلاق و بی قانون آمریکا کشیدندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سفارت هر کشور یکی از مراکز فعال در عرصه دیپلماسی است که قاعدتا بر اساس عرف دیپلماسی نظام بین المللی باید در جهت تحکیم روابط میان کشورها فعال باشد ولی ایالات متحده آمریکا با خوی استکباری پا روی همه قوانین بین المللی و انسانی می گذارد و به خاطر منافع خود تمامی اصول بین المللی و اخلاقی را زیر پا می گذارد که این روش با هیچ کدام از قوانین بین المللی و اخلاق مطابقت ندارد.

وی تصریح کرد: ملت ما معتقد است انقلاب اسلامی بر اساس وعده های نصرت بخش الهی که مصداق بارز آن «ان تنصرالله ینصرکم» است و با تبعیت از مقام معظم رهبری تا نابودی کامل استکبار جهانی یعنی امریکای ظالم و ستمگر و محو آن از کره زمین و حمایت از مستضعفین و اعتقاد و التزام به دموکراسی واقعی و عزت بخشی به تمامی انسان های مظلوم پیش خواهد رفت و شواهد و قرائن هم حاکی از تزلزل ریشه استکبار است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار