مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام
مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام از اجرای طرح سلامت معنوی در دو بیمارستان امام خمینی (ره) و شهید مصطفی خمینی مرکز این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 03 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام از اجرای طرح سلامت معنوی در دو بیمارستان امام خمینی (ره) و شهید مصطفی خمینی مرکز این استان خبر داد.

فیض الله رضایتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح برای نخستین بار با هدف انتقال احکام نماز به بیماران و به منظور ترویج فرهنگ نورانی نماز در آینده نزدیک به مرحله اجرا در می آید.
وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اجرا می شود، اظهار کرد: آموزش های لازم در زمینه احکام شرعی مورد نیاز بیماران و اجرای فریضه نماز به 280 پرستار و بهیار این مراکز درمانی در قالب طرح سلامت معنوی ارائه می شود.
رضایتی گفت: بسیاری از بیماران به احکام نماز در بیمارستان ها واقف نیستند و با اجرای این طرح پیش بینی می شود این فریضه بین بیماران در مراکز درمانی احیا شود.
مدیر ستاد اقامه نماز ایلام همچنین از توزیع اقلامی نظیر مهر، سجاده نماز، قبله نما، خاک تیمم و غیره در اجرای این طرح بین مراکز درمانی استان ایلام برای اینکه در اختیار بیماران گذاشته شود، خبر داد.
وی همچنین از اجرای طرح احیای نماز صبح در مساجد استان ایلام توسط این ستاد خبر داد و یادآور شد: در این زمینه با هیات امنای مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی رایزنی های لازم انجام گرفته است تا ضمن پخش شدن اذان صبح، نماز نیز بصورت جماعت اقامه شود.
مدیر ستاد اقامه نماز ایلام همچنین از اجرای طرح گفتمان خانواده نمازی در این استان با مشارکت آموزش و پرورش تا پایان امسال خبر داد و افزود: در این طرح با مشارکت انجمن اولیا مدارس نشست های مختلفی با موضوع چگونگی دعوت فرزندان به نماز برای اولیا دانش آموزان برگزار خواهد شد./ج
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار