معاون اداری و مالی شهردار شیراز از اهدای جوایز نفیس و ارزنده در این دوره از جشنواره جوایز خوش حسابی شهرداری این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 02 November 2015
تابناک فارس به نقل از مهر: محمد حسن اسدی با اشاره به ضرورت پرداخت عوارض در راستای ارائه خدمات کیفی به شهروندان گفت: شهروندانی که عوارض ساختمانی، خودوریی، صنفی، کسب و پیشه سال ۹۴ را تا ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت کنند در قرعه کشی جوایز خوش حسابی نیز شرکت داده خواهند شد.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز بیان کرد: قبوض پرداخت عوارض درب منازل توزیع شده و شهروندان می توانند در اسرع وقت نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که قبوض پرداخت عوارض را تحویل نگرفته اند می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه خود نسبت به دریافت قبض عوارض اقدام کنند.

وی همچنین گفت: پرداخت عوارض بهای خدمتی است که شهروندان در جهت آبادانی و توسعه همه جانبه شهر می پردازند.

این مسئول تصریح کرد: هر چه شهروندان پویاتر و فعالتر در مدیریت اجتماعی و عمرانی شهر همت و مشارکت کنند شهر با نشاط تر و متمدن تری را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان شیرازی امسال نیز همانند سالهای گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض ، در آبادانی و عمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری می کنند.

به گفته اسدی با پیش بینی ها و تمهیدات صورت گرفته ، امکان پرداخت عوارض های شهری از طریق دستگاه های پوز در مناطق، دفاتر پیشخوان،  دستگاه های ای تی ام و تمامی بانک های عضو شتاب نیز فراهم شده است، ضمن اینکه پرداخت کنندگان عوارض خودوریی نیز باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

 وی با یادآوری اینکه پرداخت به موقع عوارض کمک بزرگی به گسترش و توسعه منابع درآمدی برای شهر در راستای ارائه خدمات مطلوب تر خواهد داشت، عنوان کرد: نقش و سهم شهروندان در مشارکتهای شهری بسیار مهم و اثرگذار است.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: مدیریت شهری با دریافت عوارض، پروژه های مختلف شهر را به نتیجه می رساند بنابراین تحقق برنامه ها و اهداف شهرداری نیازمند پرداخت بموقع عوارض است.

وی گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه خرید مسکن، چندین خودرو، سکه ، کارت هدیه، لوازم خانگی، و ... در جشنواره خوش حسابی شهرداری شیراز به شهروندانی که عوارض نوسازی، خودرویی و صنفی خود را بموقع پرداخت می کنند اهدا خواهد شد.

مهندس اسدی اعلام کرد: اواخر بهمن ماه سال ۹۴ زمان برگزاری جشنواره خوش حسابی، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز شهرداری شیراز  برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار