مربی تیم ملی سرکل کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: دومین مرحله از مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد به میزبانی گرگان برگزار و نماینده کرمانشاه از صعود به جمع 6 تیم برتر بازماند.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 02 November 2015
مربی تیم ملی سرکل کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: دومین مرحله از مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد به میزبانی گرگان برگزار و نماینده کرمانشاه از صعود به جمع ۶ تیم برتر بازماند.

سید مسلم امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دومین مرحله رقابت‌های کبدی استاندارد با شرکت تیم های مدعی به میزبانی گرگان برگزار و تیم‌های رعد پدافند تهران، دلند گلستان و دولت آباد اصفهان از گروه ما به مرحله نهایی راه یافتند.

امیری عدم آمادگی کافی و لازم برای حضور در این رقابت‌ها را از عوامل ناکامی تیم قدرتمند کرمانشاه دانست و گفت: اکثر تیم‌ها از حضور ملی پوشان کبدی در تیم‌های خود بهره‌مند بودند اما کرمانشاه تنها با بازیکنان بومی در این رقابت‌ها حاضر شد.

مربی تیم ملی سرکل کبدی در ادامه بیان کرد: حضور جوانان در این رده برای کرمانشاه امتیازی مثبت بود و امید داریم در رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات جهانی این شکست را جبران کنیم.

وی از اعزام کبدی کاران کرمانشاه به مسابقات منطقه‌ای کبدی خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت منطقه‌ای و با شرکت استان‌های لرستان، کرمانشاه، کردستان و ایلام بیستم آبان ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

امیری در ادامه بیان کرد: پیش از این بنا بود بیستم آبان ماه تیم کبدی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی هندوستان اعزام شود اما این اعزام به تاخیر افتاد و تا ۴ ماه آینده فرصت آماده سازی تیم را داریم.

وی افزود: حضور در لیگ برتر با ترکیبی جوان برای ما تجربه خوبی بود و باید اذعان کرد که نمایش اقتدار خوبی از سوی تیم‌های کرمانشاه در این مسابقات انجام شد.

گفتنی است، تیم‌های ثامن الحجج و حافظیه کرمانشاه در لیگ برتر کبدی کشور حضور داشتند و در دومین مرحله از این رقابت‌ها با قبول شکست برابر حریفان از صعود به مرحله نهایی باز ماندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار