کد خبر: ۱۲۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 01 November 2015
تهران- ایرنا- رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به انتقادها نسبت به عملکرد صدا و سیما درمورد برجام گفت: صدا و سیما، دولت و مجلس، مسوولیت سنگینی در قبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب برعهده دارند.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، محمد سرافراز پس از حضور در نشست صبح امروز (یکشنبه) فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت و گویی افزود: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا برجام به درستی اجرا شود.
وی ادامه داد: اکنون وظیفه تمام دستگاه ها از جمله صدا و سیما، دولت و مجلس، مسوولیت سنگین در قبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که آنچه را ایشان مد نظر داشته اند را اجرا کنند.
وی در ادامه توضیح مسوولیت سنگین همه در قبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: روند امور به گونه ای نشود که ایران تعهدات خود را نسبت به برجام انجام دهد اما در مقابل آمریکا و سایر قدرت ها، تحریم ها را برطرف نکرده یا صرفا با برطرف کردن بخشی از آن، برجام را به درستی اجرا نکنند.
رییس سازمان صدا و سیما همچنین با رد انتقادهای برخی افراد نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام گفت: طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صدا و سیما در خصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.
سرافراز گفت: حدود 3 هزار و 800 دقیقه زمان به تیم مذاکره کننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است که این امر نشان دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار