شهردار شهر سرابله:
شهردار شهر سرابله از خسارت 23 میلیارد ریالی به زیر ساخت های عمرانی این شهر در اثر بارش های چند روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 01 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، شهردار شهر سرابله از خسارت 23 میلیارد ریالی به زیر ساخت های عمرانی این شهر در اثر بارش های چند روز اخیر خبر داد.
صادق فتاحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل بارش های شدید باران و تگرگ در 72 ساعت گذشته خسارات فراوانی به زیر ساخت ها، کانال های انتقال آب، آسفالت معابر، سیل بندها، جداول، زیرسازی و فضاهای سبز شهر وارد شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه شهر سرابله در دامنه کوه لنه قرار دارد تمام سیلاب های این دامنه از شهر عبور می کند و این عامل باعث شدت خسارت در فضای کلی این شهر شده است.
فتاحی مهمترین اقدام شهرداری سرابله را پاکسازی معابر و فضای عمومی شهر از سیلاب و سایر مواد آلاینده دانست و تاکید کرد: در سه روز گذشته تمام اکیب های شهرداری در این خصوص بسیج شده و تا عصر امروز فضای شهر و کانال ها و جداول بطور کامل پاکسازی می شود.
شهردار سرابله یادآور شد: در اثر سیلاب به وقوع پیوسته بعضی از منازل مسکونی مردم نیز دچار آبگرفتگی و خسارت شده که سیل زدگان می توانند با مراجعه به ستاد بحران و تایید خسارت در آینده از کمک های دولت بهره مند شوند.
شهر سرابله مرکز شهرستان 67 هزار نفری چرداول در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد، میزان بارش باران در این شهر در بارندگی های سه روز گذشته، 252 میلی متر بوده است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار