استاندار بوشهر گفت: برای افزایش یادگیری کودکان و نوجوانان لازم است فناوری‌های نوین از جمله شبکه‌های اجتماعی مجاز در برنامه آموزشی کودکان استفاده شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 30 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد آموزشی، تربیتی و پرورشی یک ظرفیت مطلوبی برای آموزش است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای توسعه این ظرفیت در استان بوشهر شده است.

وی با تاکید بر توجه به محتوای برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: برنامه‌ریزی لازم برای افزایش مهارت‌های اجتماعی و زندگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شود.

استاندار بوشهر تولید محتوا در مهارت‌های زندگی را یک اصل مهم دانست و تاکید کرد: هر‌چند درتولید محتوا در مهارت‌های زندگی کارهایی انجام شده ولی در آموزش کودکان از مهارت‌های اولیه زندگی استفاده نمی‌شود که باید این مهم در دستور کار آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر قرار بگیرد.

سالاری با تاکید بر شرکت والدین کودکان در برنامه‌های آموزش مهارت‌های زندگی گفت: این مهارت‌ها در شهرها و روستا باید مورد توجه قراربگیرد.

وی با تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای تجهیزات و امکانات لازم کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خاطر شان کرد: هر برنامه و طرحی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود استانداری بوشهر 50 درصد هزینه‌های آن پرداخت می‌کند و پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر، با تاکید بر تقویت  آموزش‌های تخصصی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: برای مقاوم‌شدن کودکان و نوجوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و انواع آسیب‌ها باید زمینه تقویت آموزشی آن‌ها فراهم شود.

سالاری با تاکید بر استفاده از فناوری‎های نوین در برنامه آموزشی کودکان افزود: برای افزایش یادگیری کودکان و نوجوانان لازم است فناوری‌های نوین از جمله شبکه‌های اجتماعی مجاز در برنامه آموزشی کودکان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در خرید اینترنتی روستایی در کشور رتبه نخست دارد بیان کرد: در ضریب استفاده از اینترنت در تلفن همراه جایگاه استان بوشهر برتر است که باید از این ظرفیت در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار