مسوول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام:
آب شرب 90 درصد مناطق شهری ایلام تا ساعاتی دیگر وارد مدار توزیع می شود.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 30 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، مسوول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: آب شرب 90 درصد مناطق شهری ایلام تا ساعاتی دیگر وارد مدار توزیع می شود.

محمدتقی رشیدی روز جمعه اظهار کرد: مشکل گل آلود بودن آب چشمه گل گل بخاطر وقوع سیل دو روز گذشته هم اینک بر طرف شده و 800 لیتر بر ثانیه از آب سد ایلام نیز با تلاش ماموران و پرسنل آب و فاضلاب وارد مدار توزیع شده است.
وی افزود: آب شرب مناطق شهری ایلامبه 10 درصد مناطقی که شبکه توزیع آب آنها تخریب شده است نیز با کمک تانکرهای سیار آبرسان بصورت 24 ساعته آبرسانی می شود تا بازسازی شبکه توزیع انجام شود.
رشیدی با بیان اینکه این مناطق (10 درصد) در سطح شهر ایلام پراکنده هستند، ادامه داد: تلاش می کنیم مشکل آب 10 درصد باقی مانده از مشترکان شهری نیز تا 48 ساعت آینده بر طرف شود.
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده بخاطر وقوع سیل در ایلام گفت: مردم در این مدت از شست و شوی حیاط و درب منازل و مغازه های خود با استفاده از آب شرب خوداری کنند تا آب به همه نقاط شهر برسد.
به گزارش ایرنا، 20 تانکر آبرسان سیار از ایلام و استان های همسایه تامین کننده آب مناطق فاقد آب شرب شهر ایلام هستند و از عصر روز گذشته عملیات آبرسانی به مردم در نقاط مختلف شهر ایلام را آغاز کرده اند.
بارش های سیلابی چند روز اخیر ایلام که خسارت های شدیدی به تاسیسات و زیربخش های نقاط مختلف استان بویژه شهرستان ایلام وارد کرده است از روز گذشته و بدنبال گل آلود شدن آب سد ایلام و چشمه گل کل، موجب قطعی آب 50 درصد از مردم این شهر شد.
بارش 324 میلی متر باران در 72 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اختلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.
به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام روز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل بود، پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد و براساس اعلام ستاد مدیریت بحران بر اثر وقوع سیل سه نفر کشته و یک نفر هم مفقود شده است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار