کد خبر: ۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ 09 March 2015

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آمادگی کامل برای اسکان فرهنگیان در نوروز 94 در استان  آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: با حداکثر امکانات به به استقبال مسافران نوروزی رفته و از آنها پذیرایی خواهیم کرد.

وی افزود:به همین منظور850 مدرسه در استان آماده کرده ایم ولی به این منظور نیست که دیگر مدارس برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز آمادگی ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی تصریح کرد: با برنامه ریزی هماهنگ و منسجم به استقبال مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز خواهیم رفت و ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان که در خیابان طالقانی مستقر خواهد شد آماده هرنوع کمک و اطلاع رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

وی همچنین از آمادگی مراکز خانه معلم با بهترین امکانات در این ایام خبر داد و اذعان داشت:هیچ محدودیتی برای اسکان فرهنگیان در این ایام نداریم و هر تعداد مسافر فرهنگی که در این ایام به استان سفر کنند می توانند از امکانات اسکان برخوردار شوند.

پاشایی تصریح کرد:از هفته آخر اسفند آمادگی برای اسکان فرهنگیان را داریم و مدیران مدارس در این خصوص توجیه شده اند و در سطح نواحی و مناطق هماهنگی ها و تدابیر لازم برای اسکان فرهنگیان در نوروز اندیشیده شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار