کد خبر: ۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ 27 January 2015
شهردار دابودشت مازندران گفت: طرح گفتمان شهروند - همکار در دابودشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از روابط عمومی شهرداری دابودشت، علی قاسمی در جمع پرسنل این شهرداری با بیان اینکه شهروند و شهرداری در گفتمان شهروند - همکار در عرض همدیگر حرکت می‌کنند، اظهار کرد: شهر دابودشت شهر جوانی است و کار زیاد دارد و همه نگاه‌ها نیز به شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر دابودشت افراد با اراده و مصمم هستند و در این مدت نشان دادند که در تصمیمات خود مستقل عمل می‌کنند، افزود: آنچه در شهرداری انتظار دارم صداقت در رفتار و گفتار است و ساحت شهرداری را از دامن سیاست و مسایل حاشیه دور نگه می‌داریم.

شهردار دابودشت یادآور شد: شهرداری یک دستگاه اجرایی و نهاد فرهنگی، خدماتی، عمرانی و اجتماعی است و ما در شهرداری فقط به کار و خدمت فکر می‌کنیم.

قاسمی بیان کرد: پاسخ ما به بداخلاقی‌های احتمالی که صورت می‌گیرد سلام است چون سلام معنای ژرف و عمیقی دارد و موجبات تامل و بازنگری و تصحیح رفتار اشتباه دیگران را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما در درون شهرداری از همکاران این است که قدر همدیگر را بدانید و با احترام نسبت به هم برخورد کنید، خاطرنشان کرد: آبروی شما آبروی من و آبروی من آبروی شماست و سرنوشت همه ما به هم پیوند خورده است.

وی تصریح کرد: باید طرح تفکیک زباله از مبدا از خود شهرداری آغاز شود و این اتفاق باید بیفتد و ایستگاه بازیافت زباله باید در شهر راه‌اندازی شود و در حوزه فضای سبز فقیر هستیم که در این زمینه نیز باید همکاران در حوزه فضای سبز تلاش کنند.

شهردار جدید دابودشت یادآور شد: کیفیت پروژه‌های عمرانی برای ما مهم است باید از پیمانکارانی که توانایی فنی و مالی و امکانات و تجهیزات دارند استفاده کنیم.

قاسمی با تاکید بر اینکه سامانه کنترل پروژه باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: ما به دنبال چاق کردن شهرداری نیستیم بلکه دنبال شهرداری چابک هستیم و این نگاه ماست، ما می‌گوییم شهروند - همکار یعنی گفتمان شهروند - همکار به تعامل و همکاری بین شهروند و شهرداری تاکید دارد.

وی یادآور شد: رابطه در این گفتمان دوسویه است شهروند و شهردار در عرض همدیگر حرکت می‌کنند و نسبت به سرنوشت شهر احساس مسئولیت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این گفتمان شهروند در مقابل مطالبات پاسخگو است همان‌طوری که شهرداری باید پاسخگو باشد سرانجام این رابطه خدمت مضاعف و خدمات مطلوب و بهینه در سطح شهر و شهروند را به دنبال دارد.

قاسمی در پایان گفت: در گفتمان شهروند - همکار شهرداری و شهروند همدیگر را درک می‌کنند و با همکاری متقابل امور را به پیش می‌برند، این گفتمان را باید محقق کرد چون کارآمد است و مشارکت شهروندان را در سرنوشت شهر به دنبال دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار