فرماندار شهرستان ورامین گفت: رفع معضل ترافیک آسایش شهروندان را در پی خواهد داشت و مسئولان موظفند تا نسبت به تسهیل این امر اقداماتی عملی صورت دهند.
کد خبر: ۱۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ 09 March 2015

به گزارش فارس محسن خوانساری در جلسه شورای ترافیک شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در رفع مشکلات شهروندان و ایجاد آسایش و آرامش آنان نقش بسزایی دارد، رفع مشکلات ترافیک شهری است که این مهم می‌تواند در ارتقای سطح سلامت جامعه نیز سهم عمده‌ای ایفا کند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات بخش ترافیک می‌تواند با انجام تغییراتی ساده در معابر و خیابان‌ها برطرف شود که این مهم باید با همکاری پلیس راهور انجام و صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه رعایت قوانین و مقررات و توجه به اصول ترافیکی می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده و سطح سلامت تردد را در شهرستان ارتقاء دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: افزایش سلامت و ایمنی شهروندان در سایه تصویب دستورالعمل‌های اجرایی و عملی در شورای ترافیک حاصل می‌شود و باید از این جلسات در جهت بهبود وضعیت ترافیک شهرستان بهره برد.

خوانساری تصریح کرد: همه اعضای شورای ترافیک باید با همدلی و همکاری و در راستای بهبود شرایط ترافیکی شهرستان قدم برداشته و آسایش و رفاه شهروندان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اصلاح هندسی معابر می‌توان از بروز بسیاری از معضلات و مشکلات ترافیکی کاسته و دغدغه‌های مردم را از بین ببرد که یقیناً دستیابی به این مهم نیازمند همدلی و همراهی تمام مسئولان دارد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: اجرای برخی از دوربرگردان‌های در مسیرهای اصلی شهرستان طبق اصول و معیارهای فنی و مهندسی صورت نگرفته و خود این دوربرگردان‌ها سبب بروز برخی از تصادفات می‌شود و باید نسبت به رفع مشکلات این دوربرگردان‌ها اقدام کرد.

نماینده دولت در شهرستان ورامین افزود: حضور پررنگ پلیس راهور در خیابان‌ها و معابر اطمینان خاطری برای رانندگان و شهروندان است و باید این امر کرد بیشتری داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار