جایزه جهانی خشت طلایی تهران در کنفرانس بین المللی واک 21 (walk21) وین توسط مهندس عظیم بابایی شهردار منطقه شش تهران معرفی شد .
کد خبر: ۱۱۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 27 October 2015
در حاشیه کنفرانس بین المللی واک 21 در وین بابایی به معرفی و تشریح جایزه جهانی خشت طلایی تهران پرداخت و از دکتر قالیباف شهردار تهران بعنوان رئیس افتخاری این جایزه جهانی نام برد. همچنین ایشان ضمن معرفی هشت محور اصلی این جایزه از شرکت کنندگان دعوت کرد تا برترین پروژه های مدیریت شهری خود را در این جایزه ثبت نام کنند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

همچنین در این کنفرانس رییس دبیرخانه جایزه جهانی خشت طلایی تهران مهدی پیری که با هیات شهرداری منطقه ۶ تهران, برای دریافت جایزه واک ۲۱ به وین آماده بود درباره برگزاری جایزه خشت طلایی گفت :

این جایزه با توجه به بهترین عملکرد مدیریت شهری امسال قرار است با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی در تهران برگزار شود.

پیری اعلام کرد: خشت طلایی از سال گذشته کلید خورد و با توجه به اینکه سازمان ملل طی قطعنامه ای ۳۱ اکتبر هر سال را روز جهانی شهر ها نام گذاری کرد، شهرداری تهران با همکاری دفتر اسکان سازمان ملل متحد و نهاد های بین المللی مانند مترو پلیس جایزه ای را برگزید که به پروژه های برتر مدیریت شهری جوایزی تعلق خواهد گرفت.

رییس دبیرخانه جایزه خشت طلایی تهران درباره معرفی این جایزه در کنفرانس واک ۲۱ وین گفت : امسال دومین دور از برگزاری این جایزه ۳۱ اکتبر در تهران به میزبانی شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد و این جایزه دارای ۸ محور در زمینه های معماری، شهرسازی و حفاظت از میراث فرهنگی ,توسعه پایدار و محیط زیست, نوآوری و خلاقیت شهری برای زندگی بهتر, تامین و توسعه زیر ساخت ها، امكانات و خدمات ضروری شهری, محافظت از شهرها و شهروندان, توسعه اجتماعی و فرهنگی در شهر, حمل و نقل عمومی و شهرهای هوشمند, مدیریت شهری و حكمرانی محلی است.

به گفته مهدی پیری تا کنون بالغ بر بیش از ۳۰۰ پروژه داخلی و بین المللی در دبیر خانه خشت طلائی تهران ثبت شده و مورد قبول قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار