مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی:
بیرجند- مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد ریال غرامت به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان در سال زراعی جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 27 October 2015

جواد غنچه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند خشک‌سالی و سیل در بخش کشاورزی نیاز به بیمه کشاورزی وجود دارد.

وی ادامه داد: از آغاز سال زراعی تاکنون ۳۷ هزار و ۱۳۷ قرارداد بیمه مابین بهره‌برداران بخش کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی در خراسان جنوبی منعقدشده است.

غنچه با اشاره به بیمه محصولات زراعی، بیان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون هشت هزار و ۹۵ نفر از اراضی زراعی خود را تحت پوشش بیمه زراعت قراردادند.

وی بابیان اینکه ۱۹ هزار و ۳۵۴ هکتار از اراضی زراعی تحت پوشش بیمه زراعت هستند، تصریح کرد: این محصولات شامل گندم، جو، آفتاب‌گردان، پنبه، چغندرقند و صیفی‌جات هستند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی بابیان اینکه ۱۴ هزار و ۹۵۱ نفر محصولات باغی خود را نیز زیرپوشش بیمه قرارداده اند، اظهار کرد: از آغاز سال زراعی ۹ هزار و ۹۵۹ هکتار از باغات تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

وی از بیمه ۱۴ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۳۷۳ قطعه طیور در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: همچنین ۵۳۰ هزار از انواع دام‌های سبک و سنگین در سال زراعی جاری بیمه‌شده‌اند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد ریال غرامت به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: قسمتی از این غرامت پرداخت‌شده و بخش اعظم آن در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به غرامت پرداختی زیر بخش دام، اظهار کرد: در سال زراعی جاری میزان پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال غرامت در بخش دام پرداخت‌شده است.

 وی از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال غرامت در زیر بخش باغات خبر داد  و گفت: همچنین در آغاز سال زراعی جاری میزان دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال غرامت در بخش طیور نیز پرداخت‌شده است.

غنچه در ادامه اظهار کرد: تاکنون ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال  غرامت نیز در زیر بخش زراعت پرداخت‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار