دو خبرانه تابناک گیلان (15+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که پانزدهمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 24 October 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که پانزدهمین  بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


تیم ما درگیر مسائل حاشیه‌ای و مالی است

تابناک گیلان: حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملوان اظهار کرد: تیم ما کماکان مشکلات مالی دارد اما مسئولان هیات مدیره از جمله آقای دنیامالی در تلاش هستند هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند. در حال حاضر وضعیت بدی نداریم و بازی‌های که انجام دادیم نتایج خوبی گرفته‌ایم که هفته آینده هم بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما خودمان را آماده می‌کنیم مقابل این تیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: نسبتا خوب نتیجه گرفته‌ایم. من زمانی به ملوان آمدم که این تیم بسته شده بود و نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی اضافه کنیم. زمان کمی در اختیار داشتیم و در حال حاضر هم شرایط به گونه‌ای است که لیگ برای 20 روز تعطیل می‌شود و بعد از آن مجبوریم هر 4 روز به 4 روز بازی کنیم. همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. ما که در انزلی هستیم وقتی بازی‌هایمان در شهرستان دیگری برگزار شود، مجبوریم با دو پرواز به آنجا برویم و با دو 2 پرواز به انزلی برگردیم، همین موضوع کار ما را سخت کرده است. البته این را هم باید بگویم تیم ما درگیر مسائل حاشیه‌ای و مالی است که روی نتایج هم بعضا تاثیر می‌گذارد و امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات مالی برطرف شود و بتوانیم وضعیت خوبی در جدول داشته باشیم.


از درگیری حاشیه ای و مالی ملوان ها تا روایت تکان دهنده ندیمی و جعفرزاده از کمیسیون ویژه برجام ؛




جعفرزاده: مخالفان برجام لاریجانی را دور زدند

تابناک گیلان: شاید نخستین کلیدهای اختلاف میان دو فراکسیون اصلی مجلس بر سر برجام ازسوی غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو فراکسیون اکثریت رهروان ولایت گشوده شد. وقتی بیش از ۴۰ روز پیش و درحالی که چندروزی از تشکیل کمیسیون ویژه برجام با حضور ۹ عضو منتقد دولت و مخالف اصل مذاکرات از ۱۵ عضو ممکن می‌گذشت، این نماینده مجلس به ایلنا گفت: «در انتخاباتی که در صحن مجلس برای انتخاب اعضای کمیسیون ویژه برگزار شد، از صداقت آقای لاریجانی سوءاستفاده شد و در عمل سر فراکسیون رهروان ولایت به‌عنوان فراکسیون اکثریت در مجلس ‌کلاه گذاشتند. قرار بر این بود که فراکسیونی عمل کنیم اما در‌‌نهایت دو سوم اعضا را مخالفان سرسخت دولت و اصل مذاکرات تشکیل دادند.»

جالب اینجا بود که جعفرزاده اینگونه از مخالفت‌ها با برجام روایت می‌کرد: «اعضای کمیسیون ویژه طوری به استقبال آقای جلیلی می‌روند که انگار رئیس مجلس وارد شده و ایشان درحالی مورد عزت و احترام و تکریم ویژه قرار می‌گیرد که اعضای تیم مذاکره‌کننده فعلی فقط به فلک بسته نشدند.»


از درگیری حاشیه ای و مالی ملوان ها تا روایت تکان دهنده ندیمی و جعفرزاده از کمیسیون ویژه برجام ؛



ندیمی: کم کاری 4 یا 5 نماینده و ممانعت پایداری ها از تصویب دوفوریت طرح برجام

با این حال این پایان کار مخالفان برجام نبود و شاید اوج موفقیت دلواپسان در به خاک مالیدن پشت رهروان ولایت، هنگامی بود که فراکسیون اقلیت اصولگرا به شانتاژهای دو جریان پایداری با نقش‌آفرینی پررنگ رسایی و کوچک‌زاده و جبهه رهروان، فراکسیون متبوع زاکانی کار خود را کرد و مانع از تصویب دوفوریت طرح اجرای برجام در مجلس شد.

اتفاقی به که گفته ابوذر ندیمی، یکی از مهمترین لابی‌گرهای فراکسیون رهروان ولایت ناشی از کم‌کاری 5 نماینده عضو این فراکسیون بود. نماینده مردم لاهیجان در این رابطه به ایلنا گفت: «در جریان رای‌گیری طرح دوفوریتی اجرای برجام هم شاهد کم‌کاری حدود ۴ الی ۵ نفر از نمایندگان بودیم که متاسفانه در زمانی که باید رای خود را اعلام نکردند و این کم‌کاری منجر به عدم تصویب دوفوریت این طرح شد.

طرحی که با امضای 100 نماینده در دستور کار مجلس قرار گرفت اما درنهایت از آن‌جا که موفق به کسب 164 رای از 247 رای‌دهنده یعنی دوسوم حضار در نشست علنی آن روز مجلس نشد، در برابر 62 رای مخالف 10 رای ممتنع نمایندگان سر خم کرد و درنتیجه تنها یک‌فوریت آن به تصویب رسید و باز کار بررسی برجام در مجلس ادامه یافت.


از درگیری حاشیه ای و مالی ملوان ها تا روایت تکان دهنده ندیمی و جعفرزاده از کمیسیون ویژه برجام ؛


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار