کد خبر: ۱۱۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 23 October 2015

تابناک گیلان: حجت الاسلام ابراهیم حاتمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا در آستارا با بیان اینکه امام حسین(علیه السلام) در ظهر عاشورا با اقامه نماز درس عبادت و بندگی کامل را به بشریت آموخت، اظهار کرد: امام حسین(علیه السلام) در ظهر عاشورا و در اول وقت نماز جماعت را برپا کرد و ما نیز به عنوان پیروان آن امام همام وظیفه داریم این فریضه دینی و سنت عاشورایی را باشکوه‌ هرچه تمام‌تر اقامه کنیم.

 

وی با بیان اینکه نماز ستون دین است، افزود: سید الشهدا(علیه السلام) و یاران باوفایش در واقعه خونین عاشورا به خوبی از ستون دین اسلام پاسداری کرده و جانشان را در راه اسلام تقدیم کردند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا بر اقامه نماز اول وقت تاکید و تصریح کرد: مردم خداجوی بندر مرزی آستارا پس از اقامه عزا در سوگ سید و سالار آزادگان جهان، امام حسین(علیه السلام) به یاد ظهر عاشورا و آخرین نماز امامشان، نماز جماعت ظهر عاشورا را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند.

 

حجت الاسلام حاتمی نماز را بهترین راه رسیدن به خدا دانست و گفت: کسی که نماز اقامه می‌کند، در حقیقت متعهد می‌شود تمام فعالیت هایش برای جلب رضایت خداوند باشد و برپایی مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(علیه السلام) بدون توجه به نماز فایده و اثری ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار