فرماندار سنندج گفت: در حالی‌که رژیم غاصب اسرائیل در طول این مدت هزاران نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رسانده است، سپاه تنها نهاد و ارتشی است که توانست با حمله موشکی و پهپادی، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را به هم بریزد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱ 21 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسکری امروز (دوم اردیبهشت ماه) در دیدار با سرهنگ میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و سردار، ولی ئی فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان، ضمن تبریک سالروز تأسیس این نهاد مقدس، اظهار کرد: سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون منشأ خدمات، حفاظت از انقلاب و کشور و عزت و اقتدار ملت و نظام بوده است.

وی افزود: در حالی‌که رژیم غاصب اسرائیل در طول این مدت هزاران نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رسانده است، سپاه تنها نهاد و ارتشی است که توانست با حمله موشکی و پهپادی، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را به هم بریزد.

فرماندار سنندج گفت: سپاه نه تنها برای ملت ایران و مسلمانان، بلکه برای تمامی کسانی هم که دل در گرو آزادگی و انسانیت دارند مایه افتخار و عزت است و ما به چنین نهادی افتخار می‌کنیم.

سردار منصور، ولی ئی، فرمانده لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این دیدار با ارج نهادن به رشادت‌های جبهه مقاومت، افزود: جنگ غزه، جنگ اسلام و کفر است و امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی از شکل جنگیدن نیرو‌های اسلام خواه به شدت واهمه دارد.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی و دفاع از مظلوم از راهکار‌های رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است، خاطرنشان کرد: براساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از راهبرد‌ها و راهکار‌های لازم برای رسیدن به تمدن اسلامی، قوی شدن برای رسیدن به اهداف است که تنها با جهاد و تلاش مجاهدگونه حاصل می‌شود.

سردار، ولی ئی با اشاره به حمله مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل غاصب گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان مردمی و نیرو‌های نظامی خود توانست حصار و هیمنه پوشالی رژیم غاصب را که از حمایت کشور‌های غربی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه برخوردار است، در هم بشکند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار