معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با فعالیت ۶۲۸ آشپزخانه بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری و بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ 08 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: هر ساله پویش اطعام مهدوی در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان،‌ جذب کمک‌های مردمی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

 

فعالیت ۶۲۸ آشپزخانه در پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در مازندران  

وی با اشاره به اینکه، در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از ۹۵۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد افزود: این پویش با همکاری مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، مساجد، حسینیه‌ها، مردم و خَیِّران برگزار می‌شود که نیازمندان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه‌ای را شناسایی و به آنها کمک می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به بهره‌گیری حداکثری خَیِّران از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و نقش‌آفرینی موثر در توسعه و جریان‌سازی خِیر و احسان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با فعالیت ۶۲۸ آشپزخانه بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری و بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

رحمن‌زاده با اشاره به اینکه، این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: مردم نیکوکار و خَیِّرین می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد دستوری #01*011*8877* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ کمک‌های خود را واریز و در این پویش مشارکت نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار