کد خبر: ۱۱۶۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ 01 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ارتقای درجه و سطح نیروی انتظامی استان هم از نظر نیروی انسانی و هم امکانات دیگر شد و گفت: اینکه صدهزار خانه های سازمانی نیروی انتظامی ساخته شود اقدام خوبی است و ما هم حمایت می کنیم.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار سردار رادان اظهار کرد: وارد دهه سوم ماه مبارک رمضان شدیم که شاید افضل این سه دهه باشد، به‌خصوص شب بیست و سوم که شب قدر بودنش اقرب محتملات و مصادف با سالروز شهادت مولای متقیان اولین شهید مظلوم محراب است.

وی با بیان اینکه ان‌شاالله که ما جزو سربازان راستین ولایت و اهل بیت (ع) باشیم، افزود: ما بیشترین حجم گردشگری و ورود مسافر را در استان مازندران داریم، از حضورتان در این روز در این استان صمیمانه تشکر داریم.

آیت الله محمدی لائینی گفت: بشارت‌های خوبی در این جلسه دادید، اینکه صدهزار خانه سازمانی نیروی انتظامی ساخته شود اقدام بسیار خوبی است و ما هم حمایت می کنیم، بالاخره نیروی انتظامی باید انگیزه لازم را پیدا کند و کسی که در هزینه اجاره خانه و موارد دیگر مانده باشد نه انگیزه و نه تمرکز لازم را دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: سازمان باید از نیروهای خود تا آنجایی که لغزشی از نظر رفتار حرفه ای سازمانی انجام نگرفته از آنان حمایت کند، همه مسئولین باید حمایت کنند، حمایت‌های این‌چنینی مایه دلگرمی می‌شود.

ایشان افزود: همانطور که قبلا گفتیم واقعا این حجم از ترافیک خودرویی، جاده‌ای، برقراری امنیت و مراقبت از مسافر انصافا از حد یک استانی مانند مازندران خارج است.

آیت الله محمدی لائینی خواستار ارتقای درجه و سطح انتظامی استان هم از نظر نیروی انسانی و هم امکانات دیگر شد و گفت: وجود بزرگوارانی همچون سردار مفخمی که از شجاعت و شهامت همراه با احتیاط برخوردار بوده در مازندران مایه دلگرمی است.

امام جمعه ساری یادآور شد: عامه مردم مازندران مردمی مهمان‌دوست و قدرشناس هستند، ویژگی‌ها و مشخصه‌های برجسته ای دارند، خادمان راستین و صادق را می‌شناسند و زحماتشان را قدر می‌دانند.

این مسئول ضمن تقدیر بابت تامین امنیت و شکرگزاری بابت این نعمت، عنوان کرد: در سالی که شعارش "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا نیروی انتظامی می‌تواند سهم خوبی را داشته باشد‌.

وی در پایان با اشاره به آغاز فصل کشاورزی خواستار فراهم آوردن امنیت جهت حفظ وسایل و ادوات کشاورزی کشاورزان شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار