شهردار منطقه از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید شهری در پهنه شمال‌غرب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ 01 April 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با اشاره به تکمیل پروژه‌های عمرانی این منطقه از جمله اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری و تحقق رویکرد افزایش سرانه‌های اجتماعی، فرهنگی و درمانی در منطقه ۲۲، تلاش و از همه ظرفیت‌ها و امکانات جهت حل و فصل مشکلات موجود در روند اجرایی و به نتیجه رساندن حداکثری پروژه‌های در حال ساخت منطقه استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: اقدامات عمرانی مناسبی در منطقه ۲۲ در حال اجرا است که بهره برداری از این پروژه ها موجب خدمات رسانی مطلوبی در این منطقه به شهروندان خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: حجم قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام در این منطقه مربوط به پروژه های راه سازی است و در نظر داریم پروژه های نیمه تمام را هر چه زودتر مورد بهره برداری قرار دهیم تا پروژه‌های جدید مورد اجرا قرار گیرد.

نصرتی تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توجه ویژه به ارتقا زیرساخت‌های گوناگون شهری از محورهای مهم و اولویت‌دار مدیریت شهری این منطقه است.

مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ ابراز کرد: اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات و موانع احتمالی پروژه‌ها و نیز تاکید بر شتاب بیشتر در اجرای باکیفیت‌تر و مطلوب پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی شده از جمله مسائل مهم در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت منطقه است‌.

وی افزود: این امر می تواند علاوه بر افزایش دقت و کیفیت در اجرای پروژه‌ها، زمینه ساز تسریع در روند تکمیل آنها نیز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار