نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 19 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، جواد خرم امروز (سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه) در حاشیه بازدید از مرکز معاینات حجاج زنجانی و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۳ اسفند امسال اسامی پزشکانی که معاینات حجاج را انجام می‌دادند اعلام شد که در این استان توسط سه پزشک در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده آغاز شد.

وی تاکید کرد: امسال ۱۰ کاروان از استان زنجان تحت معاینه پزشکی قرار می‌گیرند که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور در زنجان اظهار کرد: فروردین سال آینده کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و در ۱۳ همین ماه پرونده معاینات پزشکی حجاج زنجانی بسته خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور در زنجان عنوان کرد: در حال حاضر معاینات حجاج در مرکز استان در درمانگاه هلال‌احمر زنجان در حال انجام است.

خرم ادامه داد: واکسن مننژیت حجاج زنجانی وارد استان زنجان شده است که پس از پایان ماه مبارک رمضان عملیات واکسیناسیون حجاج انجام خواهد شد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در ادامه گفت: هماهنگی‌های لازم برای معاینات و واکسیناسیون با سازمان تدارکات پزشکی انجام شده است

غفور آقاجانلو یادآوری کرد: از استان زنجان یک‌هزار و ۲۶۰ زائر سال آینده به سرزمین وحی اعزام خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت پیش‌بینی و وارد زنجان شده است.

وی اظهار کرد: واکسیسناسیون حجاج در شهر‌های زنجان، ابهر و خدابنده انجام خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار