استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : با توجه صدور هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع بارش‌های سیل‌آسا، همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی و مدیران عضو ستاد بحران در آمادگی کامل باشند.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 19 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : براساس داده‌ها و یافته‌های هواشناسی، تمهیدات لازم برای کاهش مخاطرات ناشی از سیلاب احتمالی، برای مردم استان به ویژه عشایر اتخاذ شود.

وی مطرح کرد : در شهرستان سیروان چندین روستا از جمله چم‌شیر، چم روته و داربلوط در منطقه بالادست سدسیمره در معرض آب‌گرفتگی هستند که باید تمهیدات لازم در این راستا اتخاذ شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : در مواقع بارش‌های سیلابی و وقوع سیلاب، اگر چنانچه نیاز به نانوایی سیار و ماشین آلات راه و شهرسازی باشد این امکانات و تجهیزات تامین می‌شود. در مجموع همه این تمهیدات لازم در حد کافی توسط بخش خصوصی و دولتی پیش‌بینی شده است‌.

وی افزود : شرکت‌های آب، برق و گاز در آمادگی کامل هستند که در صورت قطعی آب، و برق و گاز در مواقع بحران تیم‌های عملیاتی وارد عمل می ‌شوند،

بهرام نیا تاکید کرد : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به مراجعه میدانی افرادی که در چادر میدانی هستند اخطار دهند و در صورت امکان نسبت به تغییر مکان این مکان این گردشگران اقدام کنند.

وی یادآور شد :  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان نیز نسبت به استقرار اکیپ‌های امدادی در صورت لغزش و ریزش سنگ در مسیرهای موصلاتی، نسبت به پاکسازی مسیرهای مواصلاتی اقدام کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار