معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در طی فعالیت دولت یازدهم، بالغ بر دو هزار میلیارد ریال به طرح‌های اشتغالزا استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 21 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از ساری, رضا عبدی امروز در جلسه شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی مازندران، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای حفظ وضعیت موجود و افزایش ظرفیت اشتغال در کشور به کار داشته و امیدواریم بتوانیم با استفاده از بسته‌های اقتصادی ای که دولت ارائه می‌دهد به این مهم برسیم.
وی افزود: در جلسات کارگروه اشتغال استان با جدیت پیگیر وضعیت اشتغال هستیم و از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون حدود 70 جلسه تشکیل شده است.
عبدی با اشاره به اهمیت موضوع کارآفرینی و ضرورت ترویج آن در بین مردم, افزود: تاکنون توانسته یک مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در استان تأسیس و برنامه داریم تعداد آن را در سطح استان افزایش دهیم.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: پرداخت 2 هزار میلیارد و 112 میلیون ریال به طرح‌های اشتغال‌زا، 10 میلیارد و 200 میلیون ریال به طرح‌های دانش بنیان، 625 میلیارد و 955 میلیون ریال به طرح‌های کسب و کار خرد و خانگی و صدور 6700 فقره مجوز مشاغل خانگی از جمله عملکرد مهم این اداره کل در دولت یازدهم است.
در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای به منظور توانمندسازی و توسعه اشتغال پایدار با حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد کسب و کارهایی با استراتژی بازار محصول و با رویکرد توسعه فعالیت در تکمیل زنجیره‌های تولید، کارفرمایی و پشتیبان و حمایت از افزایش ظرفیت اشتغال زایی و آموزش نیروی کار و نفرات برتر کارآموزی و ملی و بین المللی مهارت و توسعه ظرفیت‌های آموزش کسب و کار در استان بین  اداره  کل آموزش فنی و حرفه ای، صندوق کارآفرینی و امید و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، تنظیم، امضا و مبادله شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار