پس از تشکیل پرونده ناظر بر اعمال نفوذ در برخی پرونده‌های قضایی ـ که دو تن از فرزندان ذکور دکتر مصدق معاون اول قوه قضاییه نیز در زمره متهمان آن هستند ـ رییس عدلیه بر پیگیری دقیق، قاطع و همه جانبه این پرونده تا حصول نتیجه نهایی و صدور حکم قانونی تاکید کرد. پرونده‌ای که در دست رسیدگی قرار دارد و حالا معاون اول قوه با ذکر دلایلی درباره آن، از سمت خود استعفا داده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 13 March 2024

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه بارها تاکید داشته که دستگاه قضایی باید در دوره تحول و تعالی، بدون تبعیض و اغماض با فساد در همه عرصه‌ها و ساحت‌ها برخورد جدی داشته باشد. در همین راستا، پس از تشکیل پرونده ناظر بر اعمال نفوذ در برخی پرونده‌های قضایی ـ که دو تن از فرزندان ذکور دکتر مصدق معاون اول قوه قضاییه نیز در زمره متهمان آن هستند ـ رییس عدلیه بر پیگیری دقیق، قاطع و همه جانبه این پرونده تا حصول نتیجه نهایی و صدور حکم قانونی تاکید کرد و شخصِ آقای مصدق نیز در این رابطه و از ابتدای تشکیل پرونده، از رویکرد رییس عدلیه در مبارزه بدون تبعیض و اغماض با فساد تبعیت داشته است.

این گزارش حاکی است، پس از وصول استعفای دکتر مصدق از معاون اولی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه ضمن پذیرش این درخواست نوشت: هرچند حضور شما در این منصب، در رسیدگی به پرونده مورد اشاره مدخلیت و تاثیری نداشته و نخواهد داشت، با توجه به درخواست حضرتعالی و نکاتی که مطرح کردید استعفای شما مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار