مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان
همایش شکوه ایثار ، دیدار با خانواده‌های شهدا ، غرس ۸ هزار نهال به یاد ۸ هزار شهید گیلان ، برگزاری میز خدمت جهادی قضایی و ۷۰ یادواره از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های این هفته در گیلان است.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 10 March 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همزمانی حلول ماه مبارک رمضان و روز بزرگداشت شهدا گفت: به همین مناسبت همایش قرآنی و تلاوت قران در گلزار‌های شهدا برگزار خواهد شد.
محمد رضا داوطلب همچنین به دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا هم اشاره کرد و افزود: همایش شکوه ایثار؛ دیدار با خانواده‌های شهدا؛ غرس ۸ هزار نهال به یاد ۸ هزار شهید گیلان برگزاری میز خدمت جهادی قضایی و برگزاری ۷۰ یادواره از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های این هفته در گیلان است.
وی همچنین از جمع آوری ۲۲۰ هزار سند از شهدای گیلان خبرداد و گفت: از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از شهدا وصیت نامه‌هایی با دست خط خودشان موجود است که در قالب ۵ جلد رونمایی شده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از تهیه و پخش ۴ مستند از شهدای فاخر استان خبرداد و گفت: ۵ مستند دیگر هم از شهدا‌ی گیلان در دست تهیه است.
محمد رضا داوطلب همچنین از برگزاری هزار یادواره و مراسم بزرگداشت شهدا در استان از ابتدای امسال تاکنون خبرداد و گفت: گیلان در برگزاری یادوار‌های شهدا در کشور مقام نخست را دارد.
وی گفت: دیدار با ۲۷ هزار خانواده شهید پاسخگویی به ۷ هزار تماس تلفنی و ۲ هزار و ۵۰۰ دیدار چهره به چهره از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید گیلان در یکسال گذشته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار