مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام از تامین کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 10 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر سیامک بیگی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه مقدار ۴ هزار و ۸۲۳ تن ، انواع کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی ایلام تخلیه شده است.

وی افزود: از این مقدار کود توزیعی مقدار ۱۰۰۰ تن کود سوپرفسفات تریپل کیمیاداران کویر و مقدار ۲ هزار و ۳۰۶ تن و ۷۹۷ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل گرانوله ثبت ماده کودی ۲۶۰۴۲ و مقدار ۱ هزار و ۱۵۵ تن و ۵۳۱ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل گرانوله ثبت ماده کودی ۶۸۷۳۵ و مقدار ۳۶۱ تن و ۲۵۰ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل وارداتی ۹۷۷۱۳ بوده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: مقدار کود تخلیه شده در انبار مرکزی پس از تایید آنالیز کود بلافاصله به انبارکارگزاران در شهرستان ها حمل و سپس بین کشاورزان گردیده است.

بیگی اضافه کرد: تخصیص کود به کشاورزان براساس اطلاعات زمین و محصول ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی و از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی انجام می شود و این سامانه امکان رصد، کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده را فراهم می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از این مقدار کود توزیعی سوپرفسفات تریپل ۲ هزار و ۲۸۶ تن و ۴۶۱ کیلوگرم در سطح شهرستان دهلران ومقدار ۶۷۲ تن و ۱۲۲ کیلوگرم در سطح شهرستان مهران توزیع گردیده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار