سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با اشاره به تمرینات خوب این تیم در هفته گذشته، گفت: به رغم مهیا بودن همه شرایط تیم ما به دلیل عدم ذهنیت برنده شدن در بازیکنان بازی را واگذار کردیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 07 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، عیسی سنگدوینی، پس از شکست تیمش در برابر مس رفسنجان، اظهار کرد: تیم مس رفسنجان با تمام قوا و ذهنیت بالایی که داشت به میدان آمد و جنگید و موفق هم شد.

وی با انتقاد از برخی ناآمادگی‌های ذهنی در تیم پاس گرگان، افزود: متاسفانه بازیکنان من در بازی دیشب ذهنیت برنده شدن را نداشتند و خوب عمل نکردند.

سرمربی تیم پاس گرگان با تاکید بر اینکه به رغم تمرین‌های بسیار خوب در یک هفته اخیر خوب و اینکه همه چیز را فراهم کردیم بازیکنانم اصلا خوب ظاهر نشدند، خاطرنشان کرد: بازیکنانم با تمام توان نجنگیدند که از این مورد کاملا ناراضی هستیم و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا در بازی آخر با تمام وجود ظاهر شوند.

به گزارش ایسنا، تیم مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با شکست پاس به یک برد ارزشمند در گرگان دست یافت تا رفسنجانی‌ها برای فرار از منطقه قرمز امیدوار بمانند

تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم رقابت‌ها شب گذشته در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که دو دست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به نفع مسی‌ها پایان یافت، اما سومین و چهارمین دست با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۸ به نفع پاس به پایان رسید تا این دیدار در دست پنجم پیگیری شود. در پنجمین دست مس رفسنجان ۱۵ بر ۱۲ پاس را شکست داد تا پیروز این جدال طولانی باشد.

حال تیم پاس گرگان برای ادامه امید به کسب سهمیه پلی‌آف چشم به نتیجه دیدار چادرملو اردکان و نیان الکترونیک دارد و مس رفسنجان با کسب این پیروزی می‌تواند به فرار از منطقه قرمز امیدوار باشد چرا که هفته آینده به مصاف سایپا خواهد رفت و در صورت پیروزی برابر این تیم و مغلوب شدن هورسان برابر شهداب از حضور در پلی اوت رهایی خواهد یافت.

پاس هم اکنون با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز در رتبه نهم جدول است و مس رفسنجان با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی خواهد ماند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار