رییس سازمان بسیج رسانه استان می گوید: چهار راهبرد انتخاباتی مقام معظم رهبری توسط مردم خوزستان عملیاتی شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 04 March 2024

تابناک خوزستان: سجاد بهمئی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: انتخابات به عنوان مهمترین موئلفه سنجش مشارکت در حکمرانی متعالی است و ۱۱ اسفند نشان از پای کار بودن و وحدت کلمه ای بود که در منطق اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: انتخابات ۱۴۰۲ آزمون بزرگی بود که با طراحی چهار راهبرد اساسی مشارکت و امنیت و رقابت و سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و در جهت خنثی سازی حربه های رسانه ای دشمنان در مدت یکسال اخیر به عنوان مهمترین رویداد و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی محسوب می شد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: مردم عزیز و شریف استان خوزستان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از نظام و انقلاب به عنوان پستوانه اصلی نظام و ولایت بار دیگر با حضور حداکثری با تمام کمبودها و عملیات های روانی دشمن توانستند برگ زرینی دیگری را در تاریخ استان خوزستان رقم بزنند.

وی ادامه داد: امروز در استان خوزستان و در تمام حوزه های انتخابی اوج مشارکت و رقابت و سلامت و امنیت دیده شد و الحمدلله با این شور خوزستانی نمایندگان انقلابی و جوان انتخاب و راهی بهارستان شدند.

بهمئی عنوان کرد: در این شرایط فعلی می طلبد نمایندگان منتخب از همین امروز برنامه های کلان خود را در جهت خدمت به ملت و عملکرد در جهت پیشبرد نظام و رفع موانع پیشرفت کشور طراحی و در جهت عملیاتی کردن تیم نخبگانی خود را تشکیل دهند.

وی بیان کرد: خروجی انتخابات ۱۴۰۲ افراد باتجربه و جوان و توانمندی است که با تشکیل مجمع نمایندگان استان خوزستان می توانند مشکلات استان را مرتفع و اشتغال و ازدواج و معیشت را رونق دهند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: در پایان ضمن تبریک به نمایندگان منتخب از حماسه آفرینی مردم استان خوزستان در تمام حوزه های انتخاباتی تشکر نموده و این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و همه ملت شریف ایران تبریک عرض می نماییم و همچنین از زحمات حوزه رسانه استان بابت اطلاع رسانی و شور آفرینی قوی در مشارکت حداکثری نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار