معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تأکید بر اینکه برنده انتخابات اخیر "مردم" بودند، گفت: مردم پیروز رقابت بودند و بار دیگر اتحاد خودشان را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ 03 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی اظهار داشت: برنده انتخابات اخیر "مردم" بودند و این ملت با حضور پرشور خودشان، لبیک دیگری به دعوت مقام معظم رهبری گفتند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم استان بیش از ۴۸ درصد بود و حتی در برخی حوزه‌های انتخابیه استان بیش از ۷۰ درصد مشارکت رخ داد، گفت: از کلیه عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی، نظارتی، امنیتی، انتظامی، پشتیبانی و فنی تقدیر و تشکر می‌کنم و خوشبختانه انتخابات در سرتاسر استان در یک فضای آرام و سالم و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه نفرات دوم و سوم در "حوزه انتخابیه زنجان و طارم" و همینطور نفرات نخست و دوم در "حوزه انتخابیه خدابنده" برای کسب کرسی بهارستان باید در دوم انتخابات با یکدیگر به رقابت بپردازند، گفت: بعد از برگزاری دور دوم انتخابات، لیست پنج نفره نمایندگان استان زنجان در چهار حوزه انتخابیه مشخص می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در این انتخابات وحدت، اتحاد و انسجام مثال زدنی خود را به نمایش گذاشتند، مطرح کرد: مردم پیروز رقابت بودند و بار دیگر اتحاد خودشان را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش تسنیم، در انتخابات اخیر بیش از ۸۵۰ هزار نفر واجد شرایط بودند که از این تعداد، ۳۹ تا ۴۰ هزار رأی اولی وجود داشت که مردم استان با مشارکت بیش از ۴۸ درصدی خود بار دیگر حماسه عظیمی را در تاریخ جاودانه کردند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار