فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت : دشمنان تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا حضور پرشور مردم تحقق پیدا نکند، اما مردم پای صندوق‌های رای آمده اند تا وفاداری و تعهد خود نسبت به نظام را اثبات کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 02 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی بیان داشت : خانواده‌های شهدا با تصاویر شهیدان خود به پای صندوق‌های رای آمده اند تا به مسئولان گوشزد کنند که جایگاه و سمت امروزشان حاصل خون ریخته هزاران شهید است.

وی افزود : حمل تصاویر شهدا توسط خانواده‌های آن‌ها در شعب اخذ رای حامل این پیام است که مردم همچنان وفادار نظام هستند و مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

سردار شاکرمی ادامه داد : مردم با این مشارکت پرشور خود و خلق حماسه‌های باشکوه و بی بدیل تیر‌های زهرآگین و مسموم دشمنان را با هر رای خود خنثی می‌کنند و با لبیک به فرمان ولی فقیه و حضور در شعب اخذ رای، دشمنان را مایوس و خواب آن‌ها برای این سرزمین را برآشفته می‌کنند.

وی تاکید کرد : باید مسئولان نیز با پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردم، خود را خادم و خدمتگذار اقشار مختلف جامعه بدانند و سعی و همت آن‌ها کاهش مشکلات مردم و افزایش رفاه اجتماعی باشد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار