رییس ستاد انتخابات قم گفت: با توجه به برگزاری انتخابات استان قم به صورت الکترونیکی، تلاش بر این است نتایج دست کم یک ساعت پس از پایان انتخابات آماده شود که البته اعلام آن توسط وزارت کشور خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 01 March 2024

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی زاده روز جمعه در گفت‌وگویی، پیرامون آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان قم، بیان داشت: انتخابات در این استان به صورت کاملا الکترونیکی و بدون هیچ مشکلی در نهایت سلامت، سرعت و امنیت در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به زیرساخت‌های بسیار خوبی که از مدت‌ها قبل در استان قم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده‌بود، امروز شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، در نهایت سلامت، سرعت و امنیت هستیم.

وی با تشکر از حضور پرشور مردم قم در انتخابات، افزود: هیج مشکلی در جریان برگزاری انتخابات استان وجود ندارد و مردم در نهایت امنیت در شعب اخذ رای حاضر شده و رای خود را در صندوق‌های الکترونیکی ثبت می‌کنند.

معاون استاندار قم به صف‌های گسترده‌ای که در نقاط مختلف استان برای شرکت در انتخابات وجود دارد، اشاره کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم هرچه سریعتر در پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را در صندوق‌ها به ثبت برسانند، البته با نظر ستاد انتخابات کشور امکان تمدید زمان رای‌گیری در استان وجود دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه استان قم در حال برگزاری است.

در مجلس شورای اسلامی سه صندلی برای استان قم وجود دارد، ۲۶۲ نفر در استان قم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نامزد شدند.

در سطح استان قم ۷۴۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تعیین شده است.

۶ حوزه فرعی در شعب اخذ رای قم وجود دارد، ۲ حوزه در شهر کهک، ۲ حوزه در شهر جعفرآباد، یک حوزه در بخش سلفچگان و یک حوزه در خلجستان مستقر است.

در مجموع برای استان قم ۹۳ شعبه سیار که ۵۱ مورد آن برای شهر قم است، در نظر گرفته شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار