معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ شعبه دراستان آرای مردم را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 01 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان فربی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ شعبه در استان، آرای شهروندان را از ساعت هشت صبح امروز دریافت کرده و این روند همچنان تا ساعاتی دیگر ادامه دارد.

رضا ابراهیمی افزود: امروز شاهد اتفاق مهمی در کشور و آذربایجان غربی هستیم و از نخستین ساعت های صبح، شهروندان در پای صندوق‌های رای حاضر شده اند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی رای دادن را به ساعت پایانی روز محول نکنند  و هر چه سریعتر در پای صندوق های رای حاضر شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: رای دهندگان مدارک هویتی اعلام شده شامل یکی از موارد شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه یا گواهینامه را به همراه داشته و با در دست داشتن یکی از آنها به شعبات مراجعه کنند.

ابراهیمی همچنین خاطرنشان کرد: این مدارک باید دارای اعتبار باشد و افرادی که با شناسنامه قدیمی می خواهند رای بدهند، لازم است به همراه خود شماره ملی داشته باشند تا بتوانند رای خود را به صندوق بیاندازند.

وی در پایان افزود: هم استانی ها در زمینه انتخابات صرفا به اطلاعیه هایی که از طرف ستاد انتخابات صادر می‌شود و از طریق رسانه های رسمی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار