امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : مردم به وظایف سیاسی خود در قبال سرنوشت نظام آگاه هستند و همواره با حضور تاثیرگذار و به موقع خود پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 01 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار  اظهار داشت : انتخابات یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار کشور است و همه دلداگان به نظام و شهدا نسبت به اعتلا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی تعصب می‌ورزند.

وی افزود : انتخابات امروز از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و چشم امید دوستان ایران اسلامی در جبهه مقاومت و همه دوستداران انقلاب اسلامی در مناطق مختلف دنیا به حضور حداکثری و آگاهانه مردم ایران دوخته شده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : مردم ولایی ایلام همیشه پایبندی خود به خون پاک شهیدان و وفاداری به انقلاب و ولایت فقیه را اثبات و حساسیت‌های دنیای امروز نسبت به ایران اسلامی را درک کرده‌اند.

وی مطرح کرد : مردم ایران اسلامی و استان شهیدپرور ایلام برای دفاع از جمهوری اسلامی، رفع یا کاهش مشکلات و حفظ و تقویت امنیت کشور به صحنه می‌آیند تا یک مجلس قوی، کارآمد و متعهد را تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد : حضور پررنگ رای اولی‌ها در همان لحظات ابتدایی شروع انتخابات یکی از مصادیق بارز بلوغ سیاسی این نوجوانان است تا اولین نقش مهم و تاثیرگذار سیاسی خود در سرنوشت کشور را ایفا کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار