معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مردم بصیر با درک درست از شرایط کنونی استان خوزستان و کشور، علی‌رغم مشکلات و کاستی‌ها و محدودیت‌ها، قطعا پررنگ‌تر از همیشه حضور خواهند داشت و پای انقلاب و ولایت هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ 29 February 2024

تابناک خوزستان: دکتر محمد راضی‌جلالی اظهار کرد: فرآیند انتخابات در استان خوزستان، نوید مشارکت خوب و انتخابات پرشور می‌دهد. مردم بصیر با درک درست از شرایط کنونی استان خوزستان و کشور، علی‌رغم مشکلات و کاستی‌ها و محدودیت‌ها، قطعا پررنگ‌تر از همیشه حضور خواهند داشت و پای انقلاب و ولایت هستند.

وی ادامه داد: مردم خوزستان روز جمعه ۱۱ اسفند، با بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و خون شهدا تجدید بیعت خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: امیدواریم همه اقشار، صرف نظر از هر گرایش، قوم و زبان و گویشی، در انتخابات مشارکت داشته باشند و مجلسی پرتوان و اثرگذاری تشکیل دهند.

وی افزود: از نظر ما، همه کاندیداهایی که توسط نهادهای نظارتی تایید صلاحیت شده‌اند، شایستگی حداقلی دارند اما این مردم هستند که باید با مطالعه، مشورت و تحقیق که امروزه ابزار آن وجود دارد و همچنین با کمک بزرگان و مطلعان، از سوابق عملکرد و اجرایی کاندیداها مطلع شوند و در این بین، بهترین افراد را انتخاب کنند تا استان خوزستان با ۱۸ نماینده‌ای که به مجلس می‌فرستد، اثرگذاری خوبی داشته باشد.

راضی‌جلالی یادآور شد: همچنین برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری که جایگاه ویژه‌ای در نظام دارد، گزینه‌های خوبی مطرح شده‌اند. امیدواریم مردم بتوانند با انتخاب خود، نیروهای متدین، ولایتمدار و دانشمندی به این مجلس بفرستند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار