مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همه باید اطرافیان خود را به حضور در انتخابات پیش رو ترغیب کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 29 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، با بیان اینکه دشمن روی کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی کرده، گفت: دشمنان در تلاشند تا میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کم کنند، لذا در مقطع فعلی با حضور گسترده در پای صندوق های رای می توانیم دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنیم.

میرزایی با بیان اینکه باید دیگران را به مشارکت گسترده در انتخابات ترغیب کنیم، تصریح کرد: اگر اطرافیان خود ولو یک نفر را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم، سهم خود را در برگزاری انتخاباتی پرشور ایفا کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، سپس حضور گسترده در انتخابات را در انتخاب چهره‌های توانمند تاثیرگذار عنوان و ابراز امیدواری کرد: با حضور آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفند شاهد راهیابی چهره های اصلح به مجلس باشیم.

میرزایی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا الزامات مشارکت بالای مردم در انتخابات فراهم است، گفت: در این دوره از انتخابات به دلیل تعدد افراد تایید صلاحیت شده، از هر سلیقه و گروهی داوطلب داریم، لذا الزامات مشارکت گسترده مردم به خوبی فراهم است.

میرزایی سپس با تاکید بر نقش برجسته احزاب و گروه های سیاسی در پرشورتر کردن حضور مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: نقش احزاب و گروه های سیاسی در انتخابات تا جایی مثبت است که به شورآفرینی در انتخابات کمک کند، اما اینکه بخواهیم بدون کمترین تفکری به کاندیداهای مورد نظر یک حزب یا گروه سیاسی رای بدهیم، به بیراهه رفته ایم.

وی در ادامه اشاره ای هم به ویژگی‌های نماینده اصلح داشت و گفت: نماینده اصلاح نماینده ای است که نگاه الهی و اسلامی داشته باشد که چنین فردی قطعا متعهد و متقی بوده و اگر تخصص انجام کاری را نداشته باشد، در آن کار ورود نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه نماینده اصلح فردی است که نسبت به اسلام و انقلاب و ارزش ها و شعائر آن شناخت کافی داشته باشد، عنوان کرد: نماینده اصلح فردی است که به دنبال وفاق و امیدآفرینی در جامعه بوده و از سر تکلیف در انتخابات کاندیدا شده باشد.

 میرزایی تصریح کرد: پرونده کاری افراد گویای توانمندی آنها بوده، لذا برای انتخاب چهره های اصلح باید پرونده کاری آنها در گذشته و نیز مواضع فعلی آنها در مسائل ملی و بین المللی مدنظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باید با شناخت و آگاهی کافی از کاندیداها در انتخابات شرکت کنیم تا بتوانیم سهم خود را در رسیدن به ایران قوی ایفا کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار