رئیس هیئت بازرسی استان یزد گفت: 867 شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه‌های انتخابیه استان یزد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 28 February 2024
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در حاشیه دوره آموزشی امنای موقوفات استان یزد که در امامزاده خدیجه خاتون شهرستان میبد برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا 4 راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات را عملیاتی کنیم.
 
وی ادامه داد: رأی مردم حق‌الناس است و بازرسان انتخابات با همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارت در تلاش هستند تا انتخاباتی در شأن مردم شریف و همیشه در صحنه استان یزد برگزار کنند.
 
رئیس هیئت بازرسی استان یزد، صیانت از آرای مردم و حق‌وحقوق رأی‌دهندگان را از دیگر وظایف شرعی و قانونی عوامل دست‌اندرکار انتخابات نام برد و آن را خط‌قرمز وزارت کشور و دولت دانست.
 
وی گفت: همدلی و انسجام عوامل برگزاری انتخابات نشانه انقلابی و مردمی‌بودن است.
 
شاه‌حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: در تمام شعب، یک بازرس و به‌ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس فعالیت دارد و در هر شهرستان نیز یک بازرس ویژه داریم که تا قبل از برگزاری انتخابات تمام آنها از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.
همچنین در این مراسم که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد، از  برخی فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.
 
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار